ඇදුරන්ගේ සටන †ජය ගචයුà¶à·” සටනක් ද? (Demands of the Academics – should they be won?)
August 21st, 2012 by admin
විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන් à·€à·à¶© වර෠සà¶à·’ කිහිපයකි. නමුà¶à·Š වගකිව යුà¶à·Šà¶à¶±à·Šà¶§à¶à·Š, මහජනà¶à·à·€à¶§à¶à·Š එය à¶‘à¶à¶»à¶¸à·Šà¶¸ දà·à¶±à·“ à¶±à·à¶. සමහර වෘà¶à·Šà¶à·“න් à·„à·’ සේවà·à·€à¶±à·Š à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶º ජනà¶à·à·€ à·„à· à¶à¶¢à·”à·€ සම්බනධ වන à¶¶à·à·€à·’න් à¶‘à·„à·’ සිදුවන යම් බලපෑමක් à¶šà·‚à¶«à·’à¶šà·€ à¶…à¶à·Šà¶¯à·à¶šà·’ය à·„à·à¶šà·’ වුවà¶à·Š, විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන් ගේ සේවය එසේ නොවන්නක් à¶¶à·à·€à·’න් à¶‘à·„à·’ සිදුවන බලපෑම à·ƒà·à¶¸à·à¶±à·Šâ€à¶º ජනà¶à·à·€à¶§ à¶šà·‚à¶«à·’à¶šà·€ à¶…à¶à·Šà¶¯à·à¶šà·’ය නොහà·à¶šà·’ වී ඇà¶. වෛද්â€à¶º පීඨයන් à·„à·’ දේà·à¶± à¶´à·à·€à·à¶à·Šà·€à·™à¶± à¶¶à·à·€à·’න් වෛද්â€à¶º සිසුන් à·„à·à¶»à·”à¶«à·” කොට අනිකුà¶à·Š à¶¶à·„à·”à¶à¶»à¶ºà¶šà·Š වූ සිසුන් හ෠ඔවුන්ගේ දෙමව්පියන් à·„à¶§ පමණක් à¶´à·Šâ€à¶»à·à·Šà¶±à¶º à¶à¶¢à·” ලෙස à¶¶à¶½ ප෠ඇà¶. මේ à¶…à¶à¶» අපගේ උසස් à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶± ඇමà¶à·’à¶à·”ම෠මෑà¶à¶šà¶¯à·’ විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන්ගේ මෙම වෘà¶à·Šà¶à·“ය සමිà¶à·’ ඉල්ලීම් “පොඩි à¶‘à¶šà·à¶œà·š ලියුමට †සමà·à¶± කළේය. එනම් à¶‘à·„à·’ ගචයුà¶à·Šà¶à¶šà·Š නොමà·à¶à·’ බවය. එය හුදෙක් විහිළුවක් බවය. ඇදුරන්ගේ මෙම වෘà¶à·Šà¶à·“මය à¶šà·Šâ€à¶»à·’ය෠මà·à¶»à·Šà¶œà¶º මෙලෙස පහසුවෙන් à¶¶à·à·„à·à¶» à¶šà·… à·„à·à¶šà·Šà¶šà¶šà·Šà¶¯?
විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන් ද à¶…à¶´ සමà·à¶¢à¶ºà·š ම à¶‹à¶´ කුලකයකි. එසේම à¶…à¶´ සමà·à¶¢à¶ºà·š අනිකුà¶à·Š වෘà¶à·Šà¶à·’න් à·„à·’ අඩුපà·à¶©à·”, වංච෠à¶à·€à¶à·Š වෘà¶à·Šà¶à·’යක à¶±à·à¶à·à¶ºà·’ à¶´à·à·€à·ƒà·“ම ද විහිළුවකි. එමෙන්ම සමà·à¶¢à¶ºà·š à¶šà·™à¶à·™à¶»à¶¸à·Š à¶…à¶©à·” à¶´à·à¶©à·”, දූෂණ වංච෠à¶à·’බුණ ද à¶à¶¸ වෘà¶à·Šà¶à·’ය à¶šà·à¶´ වීමෙන් à·„à· à·ƒà¶à·Šâ€à¶º ගරුකව ඉටු කරන පුරවà·à·ƒà·’යන් à¶…à¶´ සමà·à¶¢à¶º à¶à·”à·… අදද දà·à¶šà·’ය à·„à·à¶š. මෙම හොඳ නරක ස්වභà·à·€à¶ºà¶±à·Š විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ආචà·à¶»à·Šà¶º වරුන්ගේ වෘà¶à·Šà¶à·’යට ද පොදු වු à¶šà·à¶»à¶«à¶ºà·à¶º.
බොහ෠විට ඔවුන් ලබන à·€à·à¶§à·”à¶´à¶§ සරිලන සේවයක් නොකරන බවට ද අවලà·à¶¯ à¶±à·à¶Ÿà·š. නිදහස් වෙළඳ à¶šà¶½à·à¶´à¶ºà·š සේවය කරන සේවක සේවිකà·à·€à¶±à·Š බොහොමයකට à¶‘à¶š à·€à·à¶© මුරයක් à¶à·”à·… නිම à¶šà·… යුà¶à·” කිසියම් à·€à·à¶© à¶´à·Šâ€à¶»à¶¸à·à¶«à¶ºà¶šà·Š ඇà¶. මෙය “ටà·à¶œà¶§à·Š à¶‘à¶š †ලෙස ඔවුන් à¶…à¶à¶» à¶´à·Šâ€à¶»à¶ ලිà¶à¶º. විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරකු ගේ සේවයේ à¶´à·Šâ€à¶»à¶¸à·à¶«à·à¶à·Šà¶¸à¶š à¶¶à·€ ගණනය කිරීමට එලෙස “ටà·à¶œà¶§à·Š †පà·à¶±à·€à·’ය à·„à·à¶šà·’ද? එලෙසම ඇදුරන්ගේ සේවයේ ගුණà·à¶à·Šà¶¸à¶š à¶¶à·€ සොය෠බà·à¶½à·“මට “කොලිටි කොන්ට්â€à¶»à·à¶½à·ƒà·Šà¶½à· †පà¶à·Š à¶šà·… à·„à·à¶šà·’ද? මෙම වෘà¶à·Šà¶à·’යෙහි à¶´à·€à¶à·’à¶± මෙම සුවිà·à·šà·‚à·’ à¶¶à·€ සමà·à¶¢à¶º හඳුන෠ගචයුà¶à·” à¶…à¶à¶», ඔවුන්ගේ සේවයේ උපරීම ඵල à¶…à¶´ සමà·à¶¢à¶ºà¶§ ලබ෠දීමට à¶´à·à¶½à¶šà¶ºà¶±à·Š à¶šà·Šâ€à¶»à·’ය෠කළ යුà¶à·”ය..
මෙම වෘà¶à·Šà¶à·’යට පසු ආකර්ෂණීය බවක් à¶…à¶´ ලබ෠දී à¶à·’බේද? මෙහිදි ඔවුන් නඟන à¶´à·Šâ€à¶»à¶°à·à¶± à¶à¶»à·Šà¶šà¶ºà¶šà·Š මà¶à¶šà¶ºà¶§ නඟනු à¶šà·à¶¸à·à¶à·Šà¶à·™à¶¸à·’. à¶…à¶´à·š ජනà·à¶°à·’à¶´à¶à·’à¶à·”ම෠නවක මන්à¶à·Šâ€à¶»à·’වරයකු ලෙස 1970 දි à¶´à·à¶»à·Šà¶½à·’මේන්à¶à·”වට යද්දි ඔහුගේ මà·à·ƒà·’à¶š à·€à·à¶§à·”à¶´ රු.600.00 à¶šà·’. à¶‘à¶šà·… නවක à¶‹à¶´à·à¶°à·’ධරයෙකු මහ à¶¶à·à¶‚කුවේ à¶´à¶à·Šà·€à·“මක් ලදහොà¶à·Š ඔහු හ෠ඇයගේ මà·à·ƒà·’à¶š à·€à·à¶§à·”à¶´ ද රු. 600.00 à¶šà·’. නමුà¶à·Š à¶‘à¶šà·… à¶‹à¶´à·à¶°à·’ය හොඳින් සමà¶à·Šà·€ විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½à¶ºà·š ආචà·à¶»à·Šà¶ºà¶º මඩුල්ලට ඇà¶à·”ල් වන නවකයෙකු ගේ මà·à·ƒà·’à¶š à·€à·à¶§à·”à¶´ රු. 700.00 à¶šà·’. අද නවක මන්à¶à·Šâ€à¶»à·“වරයෙකු ගේ à·€à·à¶§à·”à¶´ ගණනය à¶šà·… à·„à·à¶šà·’ද? à¶‘à·„à·’ සීමà·à·€à¶šà·Š à¶à·’බේද? දුරකථන හ෠වෙනà¶à·Š පහසුකම් වලට සීමà·à·€à¶±à·Š à¶à·’බේද? අද මහ à¶¶à·à¶‚කුවට අනුයුක්චවන නවක à¶‹à¶´à·à¶°à·’ධරයෙකුගේ මà·à·ƒà·’à¶š à·€à·à¶§à·”à¶´ රු.60,000.00 ඉක්මවන à¶¶à·€ à¶´à·à·€à·ƒà·š. නමුà¶à·Š අද විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà¶ºà¶± à¶šà·à¶»à·Šà¶º මණ්ඩලයට à¶´à·Šâ€à¶»à¶®à¶¸ පෙළ à·ƒà·à¶¸à·à¶»à·Šà¶®à¶ºà¶šà·Š ඇà¶à·’à·€ à¶…à·…à·”à¶à·’න් ඇà¶à·”ල් වන නවක à¶‹à¶´à·à¶°à·’ධරයෙකුගේ මà·à·ƒà·’à¶š à·€à·à¶§à·”à¶´ රු.30,000.00 à¶§à¶à·Š අඩුය. එසේ නම් à·„à·à¶à·Šà¶à·‘à·€ දà·à¶šà¶ºà·š සිට මේ දක්ව෠මෙම වෘà¶à·Šà¶à·’යට දී ඇà¶à·Šà¶à·š කිනම් à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Š කමක්ද? කිනම් ආකර්à·à¶«à·“ය බවක්ද? à·ƒà·à¶¶à·à·€à·’න්ම සිදු වී ඇà¶à·Šà¶à·š à·„à·à¶±à·Šà¶¯ අචඇà¶à·’ අය à¶à¶¸à·à¶§ ම à·„à·à¶šà·’ à¶à¶»à¶¸à·Š ඛෙද෠ගà·à¶±à·“මක් නොවේද?
ඔවුන්ගේ à·€à·à¶§à·”à¶´à·Š à¶à¶½à¶ºà¶±à·Š මෙලෙස à¶…à¶©à·” à¶à¶à·Šà·€à¶ºà¶š à¶à·’බීමට à¶à·€à¶à·Š à·„à·šà¶à·”වක් නම්, ඔවුන්ගේ වෘà¶à·Šà¶à·“ය සමිà¶à·’ à¶šà·Šâ€à¶»à·’ය෠මà·à¶»à·Šà¶œ à¶‘à¶à¶»à¶¸à·Šà¶¸ à¶´à·Šâ€à¶»à¶¶à¶½ නොවීම ය. සමහර à¶»à·à¶šà·’ය෠වලින් ඇà¶à·’ කරන වෘà¶à·Šà¶à·“ය සමිà¶à·’ à¶šà·Šâ€à¶»à·’ය෠මà·à¶»à·Šà¶œ සමà·à¶¢à¶ºà¶§ ඇà¶à·’ කරන බලපෑම ක්ෂණිකය. à¶‘à·€à·à¶±à·Šà¶±à¶±à·Š ගේ ඉල්ලීම් වලට à¶´à·Šâ€à¶»à¶à·’à¶ à·à¶» දà·à¶šà·Šà·€à·“මේ දී à¶´à·à¶½à¶šà¶ºà· ද ඉක්මන්ය. à¶šà·Šà·‚à¶«à·’à¶šà·€ බලපෑමක් ඇà¶à·’ නොවුව ද දිගු à¶šà·à¶½à·“à¶± බලපෑම් ඇà¶à·’ කරන මෙවà·à¶±à·Š වෘà¶à·Šà¶à·“ය සමිà¶à·’ ගෙනෙන්න෠වු ඉල්ලීම් වලට à¶…à¶´ à¶´à·à¶½à¶šà¶ºà· එදà¶à·Š අදà¶à·Š à¶‘à¶š සේ සංවේදි නොවෙà¶à·’.
මේ à¶à¶à·Šà·€à¶º නිස෠නවක à¶‹à¶´à·à¶°à·’à¶°à·à¶»à·’න් විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà¶ºà¶± à¶šà·à¶»à·Šà¶º මණ්ඩලයට ආකර්à·à¶«à¶º à¶šà¶» à¶œà·à¶±à·“මට නොහà·à¶šà·’ වී ඇà¶. à¶‘à¶¶à·à·€à·’න් දෙස් විදෙස් à·„à·’ ඉහළ à·€à·à¶§à·”à¶´à·Š à¶à¶½à¶ºà¶±à·Š ඇà¶à·’ à¶»à·à¶šà·’ය෠වලට ඔවුහු à¶±à·à¶¹à·”රු වීම පුදුමයට කරුණක් නොවේ. මෙම à¶à¶à·Šà·€à¶º නවක à¶‹à¶´à·à¶°à·’à¶°à·à¶»à·’න්ට පමණක් නොව පරිණචමහà·à¶ à·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à·”න්ට ද පොදු වු à¶šà·à¶»à¶«à¶ºà¶šà·’. බොහ෠විට ඔවුන්ගේ à·à·’à·‚à·Šâ€à¶º à·à·’à·‚à·Šâ€à¶ºà·à·€à¶±à·Š ඔවුන්ට වඩ෠ඉහළ à·€à·à¶§à·”à¶´à·Š ලබà¶à·’. à¶à·€à¶à·Š විටෙක ඔවුහු විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà¶ºà¶± කටයුà¶à·” හ෠පර්යේෂණ කටයුà¶à·” වලින් à¶¶à·à·„à·à¶» වී වෙනà¶à·Š පහසු ආදà·à¶ºà¶¸à·Š මà·à¶»à·Šà¶œ වෙචයොමු වෙà¶à·’. (උදà·: උසස් පෙළ සිසුන් à¶§ ටියුෂන් දීම.)
මෙම සියළු à¶šà·à¶»à¶«à· වලින් සිදු වී ඇà¶à·Šà¶à·š විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ වල ගුණà·à¶à·Šà¶¸à¶š à¶¶à·€ පිරිහිම හ෠ඒව෠පවà¶à·Šà·€à· ය෠නොහà·à¶šà·’ à¶à¶à·Šà·€à¶ºà¶šà¶§ à¶´à¶à·Šà·€à·“මයි.
සමහර විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන් ද මෙම වෘà¶à·Šà¶à·“ය සමිà¶à·’ à¶šà·Šâ€à¶»à·’ය෠මà·à¶»à·Šà¶œà¶º à¶…à·ƒà·à¶°à·à¶»à¶« à¶¶à·€ පවසà¶à·’. මෑà¶à¶šà¶¯à·’ à¶‘à¶šà·Š මහà·à¶ à·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à¶ºà·™à¶šà·” à¶´à·à·€à·ƒà·”යේ à¶à¶¸à·à¶œà·š දරුවන් à¶à¶¸à·à¶§ වඩ෠වà·à¶§à·”à¶´à·Š ලබන බවය. දà·à¶±à¶§ à¶à¶¸à·à¶œà·š දියණිය විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ සිසුවියක් à¶¶à·€à¶à·Š, බොහ෠විට à¶à¶¸à·à¶§ වඩ෠ඉහළ à·€à·à¶§à·”à¶´à¶šà·Š සහිචරà·à¶šà·’යà·à·€à¶š නිරචවීමට ඇයට à·„à·à¶šà·’ à¶¶à·€à¶à·Š ය. එම මහචà·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à¶ºà·à¶œà·š අදහස නම් විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ආචà·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à¶ºà·™à¶šà·” ගේ සේවය ගරු කටයුà¶à·” à¶»à·à¶šà·’යà·à·€à¶šà·Š නිස෠ඉහළ à·€à·à¶§à·”à¶´à·Š අපේක්ෂ෠නොකළ යුà¶à·” බවය.
එය à·ƒà¶à·Šâ€à¶ºà¶ºà¶šà·’. විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ආචà·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à¶ºà·™à¶šà·” ගේ මෙහෙවර ගරු කටයුà¶à·” දෙයකි. ඔවුන් මේ සියල්ල කරන්නේ à¶¢à·à¶à·’යට ඇà¶à·’ à¶šà·à¶´à·€à·“ම නිස෠විය à·„à·à¶šà·’ය. නමුà¶à·Š à¶’ දේ මචපමණක් රද෠පවà¶à·’මින් මෙරට උසස් à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º නඟ෠සිටුවිය à·„à·à¶šà·’ද?
මෙම ගරු කටයුà¶à·” සේවයට දිය යුà¶à·” ගරුà¶à·Šà·€à¶º කෙසේ වෙà¶à¶à·Š අද විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ආචà·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à·”න්ව “නිකමුන් †බිහිකරන්න෠වු පිරිසක් ලෙස හංවඩු ගස෠ඇà¶. ඔවුන්ට දිය යුà¶à·” ගරුà¶à·Šà·€à¶º à¶œà·à¶± à·„à·à¶Ÿà·“මක් à¶…à¶´ à¶´à·à¶½à¶šà¶ºà¶±à·Šà¶§ à¶±à·à¶. මහà·à¶ à·à¶»à·Šà¶º සරà¶à·Šà¶ න්ද්â€à¶» à¶§ à¶šà·à¶«à·” පල්ලෙ දම෠පහර දුන්නේ à¶’ නිසà·à¶º. වසර ගණනà·à·€à¶šà·Š ගෙවුනද, à¶´à·à¶½à¶š පක්ෂය වෙනස් වූව ද මෙම à¶à¶à·Šà·€à¶º වෙනසකට à¶·à·à¶¢à¶±à¶º වී ඇà¶à·’ වගක් පෙනෙන්නට à¶±à·à¶.
විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ආචà·à¶»à·Šà¶ºà·€à¶»à·”න්ගේ සටන විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶±à¶ºà¶§ පමණක් සීම෠වී නොමà·à¶. ඔවුන් දේà·à·“ය දළ à¶¢à·à¶à·’à¶š නිෂ්පà·à¶¯à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š 6% à¶šà·Š à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶±à¶ºà¶§ වෙන් කරන මෙන් ද ඉල්ල෠සිටිà¶à·’. දින දින à·€à·à·ƒà·“ යන à¶´à·à·ƒà·à¶½à·Š ගණන නිරීක්ෂණය à¶šà·… විට එම ඉල්ලීමේ වලංගුà¶à·à·€à¶º හඳුන෠ගà·à¶±à·“ම à¶‘à¶à¶»à¶¸à·Š අපහසු නොවේ. විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ වලට සිසුන් බඳව෠ගන්නේ දිස්à¶à·Šâ€à¶»à·’à¶šà·Šà¶š පදනම à·ƒà·à·…කිල්ලට ගෙනය. à¶Šà¶§ à·„à·šà¶à·”à·€ දිස්à¶à·Šâ€à¶»à·’à¶šà·Šà¶š පදනමින් à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶± පහසුකම් වල à¶´à·€à¶à·’à¶± විෂමà¶à·à·€à¶ºà¶ºà·’. මෙම à¶šà·Šâ€à¶»à¶¸à¶º දියà¶à·Š à¶šà·…à·š මීට වසර ගණනà·à·€à¶šà¶§ පෙරය. නමුà¶à·Š මේ විෂමà¶à·à·€à¶º ඉවà¶à·Š à¶šà¶», සෑම දිස්à¶à·Šâ€à¶»à·’ක්කයකටම සම à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶± පහසුකම් ලබ෠දීමට මෙà¶à·™à¶šà·Š කිසිදු රජයක් ඵලදà·à¶ºà·’ පියවරක් ගෙන නොමà·à¶. දළ à¶¢à·à¶à·’à¶š නිෂ්පà·à¶¯à·’à¶à¶ºà·™à¶±à·Š à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶±à¶ºà¶§ වෙන් කරන සොච්චමක මුදලින් මෙම à¶šà·à¶»à·Šà¶ºà¶º විධිමà¶à·Šà·€ à¶šà·… නොහà·à¶šà·’ය.
අද මෙරට විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ වල වෛද්â€à¶º පිඨයන් à·„à·’ à¶·à·–à¶§à·à¶± වෛද්â€à¶º සිසු සිසුවියන් ඉගෙන ගන්න෠බව à¶…à¶´à·’ දà·à¶š ඇà¶à·Šà¶à·™à¶¸à·”. නමුà¶à·Š à¶·à·–à¶§à·à¶±à¶ºà·š දළ දේà·à·“ය නිෂ්පà·à¶¯à¶±à¶ºà·™à¶±à·Š à¶…à¶°à·Šâ€à¶ºà·à¶´à¶±à¶º සඳහ෠වෙන් කරන à¶´à·Šâ€à¶»à¶à·’à·à¶à¶º à·à·Šâ€à¶»à·’ ලංකà·à·€à¶§ වඩ෠වà·à¶©à·’ à¶¶à·€ à¶´à·à·€à·ƒà·š. කරුණු à¶šà·à¶»à¶«à· එලෙස නම්, à·à·Šâ€à¶»à·’ à¶½à·à¶‚à¶šà·’à¶š සිසු සිසුවියන්ට වෛද්â€à¶º විද්â€à¶ºà·à·€ à·„à·à¶¯à·‘රීමට à¶·à·–à¶§à·à¶±à¶º බල෠යෑමට සිදු වන දිනය à·€à·à¶©à·’ ඈà¶à¶š නොවනු ඇà¶.
මේ කරුණු සළක෠බà·à¶½à·“මේ දී විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන්ගේ මෙම වෘà¶à·Šà¶à·“ය සමිà¶à·’ à¶šà·Šâ€à¶»à·’ය෠මà·à¶»à·Šà¶œà¶º හුදෙක් ඔවුන්ගේ à¶´à¶©à·’à¶´à¶ à·€à·à¶©à·’ à¶šà¶» ගන්නà·à·€à¶§ වඩ෠වà·à¶©à·’ යමකි. ඔවුන් ගේ ඉල්ලීම් “පොඩි à¶‘à¶šà·à¶œà·šâ€ ලියුමට වඩ෠බරපà¶à¶½à¶º. මෙය විà·à·Šà·€ විද්â€à¶ºà·à¶½ ඇදුරන්, à¶¢à·à¶à·’යේ à¶…à¶±à·à¶œà¶ අභිවෘද්ධිය à·ƒà·à·…කිල්ලට ගනිමින් ගෙන යන්න෠වු සටනකී. ඔවුහු à¶à¶¸ සටන ජය ගචයුà¶à·Šà¶à·š එනිසà·à¶º.
à¶šà·à¶½à·’චදිසà·à¶±à·à¶ºà¶š.
Entry Filed under: Articles
Leave a Comment
Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed