ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ කිà¶à·”ණු ඇසකින්
November 1st, 2012 by admin
ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ යනු බà·à¶½ මහලු අප සියලු දෙනà·à¶¸ පà·à·„à·š කුමන අන්දමකින් හ෠සහභà·à¶œà·“කම් දක්වමින්, අà¶à·Šà¶¯à¶šà·’න, අà¶à·Šà·€à·’ඳින දෙයකි. ගෙදර දොර අප කරන ව්â€à¶ºà·à¶ºà·à¶¸à¶ºà·š පටන්, à¶à¶»à¶Ÿà¶šà·à¶»à·“භà·à·€à¶º උපරිම වූ ඔලිම්පික් උළෙලක්, ලà·à¶š කුසලà·à¶±à¶ºà¶šà·Š දක්ව෠වූ පුළුල් පරà·à·ƒà¶ºà¶šà·Š පුර෠විහිදි ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ කෙරෙහි අපි සියලු දෙනà·à¶¸ අඩු à·€à·à¶©à·’ à·€à·à¶ºà·™à¶±à·Š පෙâ€à¶»à·à¶à·Šà¶à¶šà·Š දක්වමු. ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ à¶à·”ල දක්නට ලà·à¶¶à·™à¶± ජය පරà·à¶¢à¶º, දුක à·ƒà¶à·”ට, අවේගය, ධෛර්යවන්à¶à¶¶à·€, නොපසුබට උà¶à·Šà·ƒà·à·„ය, ඊර්ෂ්â€à¶ºà·à·€, à¶à¶»à¶Ÿà¶šà·à¶»à·“à¶à·Šà·€à¶º, නීà¶à·’ සමුදà·à¶ºà¶šà¶§ කොâ€à¶§à·”වී ක්â€à¶»à·’ය෠කිරීම, උපà·à¶ºà·à·“ලීà¶à·Šà·€à¶º, නව්â€à¶ºà¶šà¶»à¶«à¶º à·€à·à¶±à·’ දෑ අපගේ ජීවිà¶à·€à¶½à¶§ ඉà¶à· සමීප වූ දෑය. එහෙà¶à·Š අප මොහොà¶à¶šà¶§ හ෠ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ කිà¶à·”ණු ඇසකින් නිරීක්ෂණය කොට à¶à·’බෙනවà·à¶¯? වෙනà¶à·Š ආකà·à¶»à¶ºà¶šà¶§ කිවහොà¶à·Š විස්සයි විස්ස ලà·à¶š කුසලà·à¶±à¶º, උසේන් බà·à¶½à·Šà¶§à·Šà¶œà·š රන් පදක්කම් à¶à·Šâ€à¶»à·’à¶à·Šà·€à¶º, ලà·à¶±à·Šà·ƒà·Š ආම්ස්ට්â€à¶»à·œà¶±à·Šà¶œà·Šà¶œà·š ක්â€à¶»à·“ඩ෠ජීවිà¶à¶ºà·š කඩ෠වà·à¶§à·“ම ආදී ක්â€à¶»à·“ඩà·à¶à·Šà¶¸à¶š වටිනà·à¶¸à¶šà·Š ඇà¶à·’ සිද්ධීන් සහ දෙවියන් වහන්සේ අà¶à¶» සම්බන්ධà¶à·à·€à¶šà·Š ඇà¶à·Šà¶¯à·à¶ºà·’ සොය෠බà·à¶½à·“මට අප උà¶à·Šà·ƒà·”ක වී à¶à·’බෙනවà·à¶¯?
කොලොස්සි 1:16 සඳහන් ආකà·à¶»à¶ºà¶§ “…ස්වර්ගවල සහ පොළොවෙහිà¶à·Š ඇà¶à·’ පෙනෙන්න෠වූ දේවල්ද නොපෙනෙන්නà·à·€à·– දේවල්ද යන සියල්ල උන් වහන්සේ à¶à·”ල මවන ලද්දේය; සියලු දේ උන් වහන්සේ කරණකොටගෙන ද උන් වහන්සේ උදෙස෠ද මව෠à¶à·’බේ.” ඒ අනුව ක්â€à¶»à·’ස්à¶à·”ස් වහන්සේ මෙලොව ඇà¶à·’ සියලු දේ කෙරෙහි අධිපà¶à·’කම් දක්වන්නේනම්, ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ ද උන් වහන්සේගේ ආධිපà¶à·Šâ€à¶ºà¶º යටà¶à¶§ à·€à·à¶§à·š. එහෙà¶à·Š උන් වහන්සේ මෙලොවට ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ ගෙන ඒමේ අරමුණ කුමක්ද? මà·à·€à·“මේ කà¶à·à·€ à¶à·”ල මෙම පà·à¶±à¶ºà¶§ ඉඟියක් ලà·à¶¶à·š. උන් වහන්සේගේ මà·à·€à·“ම à¶à·”ල මිනිසà·à¶œà·š à·ƒà¶à·”ට, වින්දනය, රසà·à·ƒà·Šà·€à·à¶¯à¶º à·€à·à¶±à·’ අංග වලට ඉඩක් ලà·à¶¶à·’ණි. ඒ අනුව ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à¶¯ එවà·à¶±à·Šà¶±à¶šà·Š යà·à¶ºà·’ à·ƒà·à¶½à¶šà·“මේ වරදක් නà·à¶. නමුà¶à·Š මිනිසà·à¶œà·š à·€à·à¶§à·“ම à¶à·”ලින් අන් සියලු අං෠මෙන්ම, ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ à¶à·”ල ද මිනිස෠දේව කà·à¶¸à·à¶à·Šà¶à¶§ පිâ€à¶§à·”ප෠ඇà¶. මෙම à·€à·à¶§à·“ම à·„à·šà¶à·”වෙන් ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à¶§ එල්ල වී ඇà¶à·’ බලපෑම කුමක්ද?
මෙය හොඳින් à¶à·šà¶»à·”ම් ගà·à¶±à·“ම සඳහ෠අපි උපකල්පිචසංකල්පයක් ගොඩනඟ෠ගනිමු; එනම් මිනිසà·à¶œà·š à·€à·à¶§à·“ම සිදු නොවුනේනම් ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ කෙබඳු ස්වරූපයක් ගනීද?මිනිසà·, ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ à¶à·”ල පිළිගà¶à·Š නීà¶à·’රීà¶à·’, සම්මà¶à¶ºà¶±à·Š වලට ගරු කරමින්, à·„à·’à¶à¶šà¶» මට්ටමක වූ à¶à¶»à¶Ÿà¶šà·à¶»à·“à¶à·Šà·€à¶ºà¶šà·Š à¶à·”ල, ජය ලබà·à¶œà·à¶±à·“මේ අරමුණින් ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·š නියà·à¶½à·™à¶±à·” ඇà¶. එවිට ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·š නියà·à¶½à·“ම à¶à·”ලින් ලà·à¶¶à·™à¶±à·Šà¶±à·à·€à·– à¶à·˜à¶´à·Šà¶à·’ය උපරිමයටම භුක්à¶à·’ විඳිමින්, ජය පරà·à¶¢à¶º සහ ඒ සමඟම ලà·à¶¶à·™à¶±à·Šà¶±à·à·€à·– දුක à·ƒà¶à·”ට එක සේ විඳ දර෠ගනු ඇà¶. එවිට ඒ සියල්ලක් à¶à·”ලින් ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·š à·ƒà·à¶¶à·‘ නිර්මà·à¶à·˜ වූ දෙවියන් වහන්සේට නිසි ගෞරවය ලබ෠දෙනු ඇà¶. නමුà¶à·Š මිනිසà·à¶œà·š à·€à·à¶§à·“ම à¶à·”ල මේ සියල්ලක්ම උඩු යටිකුරු වූ බවක් දක්නට ලà·à¶¶à·š.
අද ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ හුදෙක් වින්දනය උදෙස෠යෙදෙන්නක් නොව කීර්à¶à·’ය, මුදල, බලය ලබà·à¶œà·à¶±à·“මේ උපà·à¶º මà·à¶»à·Šà¶œà¶ºà¶šà·Š වී ඇà¶. මේ à·„à·šà¶à·”වෙන් මිනිසà·, ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·š නීà¶à·’ රීà¶à·’, සම්මà¶à¶ºà¶±à·Š à¶à·”ට්â€à¶§à·”වකට ගණන් නොගන්නà·à·€à·– අවà·à·ƒà¶±à·à·€à¶±à·Šà¶ à¶à¶à·Šà·€à¶º උද෠වී ඇà¶. 1986 ලà·à¶š කුසලà·à¶± පà·à¶´à¶±à·Šà¶¯à·” à¶à¶»à¶Ÿà·à·€à¶½à·’යේ, අවසන් පූර්ව වටයේ à¶à¶»à¶Ÿà¶ºà¶šà¶¯à·“ à¶à¶¸à· දà·à¶±à·”à·€à¶à·Šà·€à¶¸ à¶à¶¸ අචභà·à·€à·’à¶à· කරමින් ගà·à¶½à¶ºà¶šà·Š à·€à·à¶»à·Šà¶à· කල ලà·à¶š පූජිචපà·à¶´à¶±à·Šà¶¯à·” ක්â€à¶»à·“ඩක ඩියේග෠මà·à¶»à¶©à·à¶±à·, මිනිස෠නීà¶à·’ රීà¶à·’ වලට පිටින් යමින් හ෠ජයග්â€à¶»à·„ණය ලබ෠ගà·à¶±à·“මට à¶à·à¶à·Š කිරීම සම්බන්ධයෙන් වූ කදිම උදà·à·„රණයක් ගෙන හර පà·à¶ºà·’. එලෙසම මුදලට à¶à¶»à¶Ÿ පà·à·€à· දුන් බව පිළිගà·à¶±à·“ම à·„à·šà¶à·”වෙන් දකුණු අප්â€à¶»à·’ක෠ක්â€à¶»à·’කට් කණ්ඩà·à¶ºà¶¸à·š නà·à¶ºà¶šà¶ºà·™à¶šà·Š වූ හන්සි ක්â€à¶»à·œà¶±à·Šà¶ºà·š හට ජීවිà¶à·à¶±à·Šà¶à¶º à¶à·™à¶šà·Š à¶à¶»à¶Ÿ à¶à·„නමක් අà¶à·Š වූ අà¶à¶» මහà¶à·Šà¶¸à· ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à¶§ ගිය අවà·à·ƒà·à¶±à·€à¶±à·Šà¶ කල මේ සිද්ධියෙන් පà·à·„à·à¶¯à·’ලි වේ. à¶à¶¸ දක්ෂà¶à· à·€à·à¶©à·’ කර ගà·à¶±à·“මේ අරමුණින් à¶à·„නම් උà¶à·Šà¶à·šà¶¢à¶š භà·à·€à·’à¶à¶º නිස෠à¶à¶¸à· දිනූ ජයග්â€à¶»à·„ණ යලි පූජ෠කිරීමට අමෙරිකà·à·€à·š හිටපු ධà·à·€à¶± à·à·–රී මේරියන් ජà·à¶±à·Šà·ƒà·Š හට සිදු වූ අà¶à¶», ස්වොà¶à·Šà·ƒà·à·„යෙන් ජය ලà·à¶¶à·“මේ ඇà¶à·’ වටිනà·à¶šà¶¸à¶§ මෙය බලවà¶à·Š පහරක් විය. එමෙන්ම ඇà¶à·à¶¸à·Š අප්â€à¶»à·ƒà¶±à·Šà¶± අංග ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·š පà·à¶½à¶´à¶¯à·’යම් වී ඇà¶.(උදà·à·„රණයක් ලෙස ක්â€à¶»à·’කට් ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·š දක්නට ලà·à¶¶à·™à¶± “SLEDGING†හà·à¶³à·’න්විය à·„à·à¶šà·’ය.) මේ සියල්ලක් à¶à·”ලින්ම ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ à¶à·”ලින් ලබ෠ගචහà·à¶šà·’à·€ à¶à·’බූ à·ƒà·à¶¶à·‘ වින්දනය ක්â€à¶»à·“ඩකයන් මෙන්ම, ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ නරඹන ප්â€à¶»à·šà¶šà·Šà·‚කයන්ද ලබනවà·à¶¯ යන්න à·ƒà·à¶š සහිà¶à¶º. මන්ද ක්â€à¶»à·“ඩකයින් දූෂිචවූ ක්â€à¶»à·“ඩ෠රà·à¶¸à·”වක à¶à¶»à¶Ÿ කරන අà¶à¶», මෙය නොදà¶à·Š ප්â€à¶»à·šà¶šà·Šà·‚කයà·, à¶à¶¸ කà·à¶½à¶º කà·à¶´ කරමින් කට ඇරගෙන මේ දෙස බල෠සිටිà¶à·’.
එමෙන්ම අද බොහ෠ක්â€à¶»à·“ඩකයින් හට à¶à¶¸ අනන්â€à¶ºà¶à·à·€à¶º පිළිබඳ ගà·à¶§à¶½à·”වක් උද්ගචවී ඇà¶à·’ බව පෙනේ. විà·à·šà·‚යෙන්ම à·ƒà·à¶»à·Šà¶®à¶šà¶à·Šà·€à¶ºà¶à·Š සමඟම ලà·à¶¶à·™à¶±à·Šà¶±à·à·€à·– ප්â€à¶»à·šà¶šà·Šà·‚ක ප්â€à¶»à¶à·’චà·à¶»à¶º ඔවුන්ට නà·à¶à·”වම බà·à¶»à·’ දෙයක් වී ඇà¶. කොටින්ම කිවහොà¶à·Š ඔවුන් “ක්â€à¶»à·“ඩ෠à¶à¶»à·”” බවට පà¶à·Šà·€ ඇà¶. මෙහි කිසිඳු වරදක් ම෠දකින්නේ නà·à¶. ඒ මන්ද එය ඔවුන් à¶à¶¸ දක්ෂà¶à· වලින් ලබà·à¶œà¶à·Š දෙයක් à·„à·šà¶à·”වෙනි. එහෙà¶à·Š ගà·à¶§à¶½à·”à·€ පà·à¶± නගින්නේ ඔවුන් එය ඕනෑවට වඩ෠ඔළුවට ගà¶à·Š විටය. එවිට à¶à¶¸à· හට එම දක්ෂà¶à·à·€à¶º ලබà·à¶¯à·”න් දෙවියන් වහන්සේට දිය යුà¶à·” ගෞරවය ලබ෠දීමට ඔවුන් මà·à¶½à·’ වෙයි. එමෙන්ම එවිට ක්â€à¶»à·’ස්à¶à·”ස් වහන්සේ à¶à·”ල ලà·à¶¶à·™à¶± à·ƒà·à¶¶à·‘ අනන්â€à¶ºà¶à·à·€à¶º හඳුන෠නොගà·à¶±à·“ම නිසà·, ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€à·™à¶±à·Š සමුගà¶à·Š විට හ෠ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ à¶à·”ල අසà·à¶»à·Šà¶®à¶š වූ විට ගිලිහෙන ප්â€à¶»à·šà¶šà·Šà·‚ක පිළිගà·à¶±à·“මට මුහුණ දීමට ඔවුන්ට අපහසු වේ. අද ඇà¶à·à¶¸à·Š ක්â€à¶»à·“ඩකයින්(සහ හිටපු ක්â€à¶»à·“ඩකයින්) à¶à·”ල මෙම අවà·à·ƒà¶±à·à·€à¶±à·Šà¶ à¶à¶à·Šà·€à¶º දක්නට ලà·à¶¶à·š.
ඒ අනුව අද ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ දේව කà·à¶¸à·à¶à·Šà¶à·™à¶±à·Š වඩ වඩ෠ඉවà¶à¶§à¶¸ යන බව පà·à·„à·à¶¯à·’ලිය. ක්â€à¶»à·“ඩà·à·€ à¶à·”ල මිනිස෠à¶à¶¸ ආධිපà¶à·Šâ€à¶ºà¶º à¶à·„වුරු කර ගà·à¶±à·“මට උà¶à·Šà·ƒà·à·„ දà·à¶»à·“ම à·„à·šà¶à·”වෙන්, ඒ à¶à·”ල දෙවියන් වහන්සේගේ ක්â€à¶»à·’යà·à¶šà·à¶»à·“à¶à·Šà·€à¶º දà·à¶šà·“මට මිනිස෠අපොහොසà¶à·Š වී ඇà¶.මේ à·„à·šà¶à·”වෙන් මිනිස෠හට à¶à¶¸ à·ƒà·à¶¶à·‘ à¶à¶à·Šà·€à¶º, එනම් à¶à¶¸à· සීමà·à·ƒà·„ිචබවà¶à·Š, දෙවියන් වහන්සේ සීමà·à¶»à·„ිචබවà¶à·Š අමà¶à¶š වී ඇà¶à·’ බව පෙනේ. එහෙà¶à·Š ආරම්භයේදී කිවූ අකà·à¶»à¶ºà¶§ ක්â€à¶»à·’ස්à¶à·”ස් වහන්සේ හට සියලු දේ යටà¶à·Š බව වටහ෠ගà·à¶±à·“ම à·€à·à¶¯à¶œà¶à·Šà¶º. ඒ වටහ෠ගà·à¶±à·“ම à¶à·”ලින්, පà·à·€à·”ල්à¶à·”ම෠පිලිප්පි 3:12,13 සහ 2 à¶à·’මà·à¶à·’ 4:6-8 à·„à·’ කියන පරිදි,ක්â€à¶»à·“ඩකයෙකු හොඳින් පුහුණු වී, නොපසුබට වීර්යයෙන් ජය ටà·à¶¹ කර෠දිව යන්නේ යම් සේද, කිà¶à·”ණු අපà¶à·Š අවසà·à¶±à¶º à¶à·™à¶šà·Šà¶¸ අපගේ මà·à·€à·”ම්කරුවà·à¶«à¶±à·Š සහ ගà·à¶½à·€à·”ම්කරුවà·à¶±à¶±à·Š වන ක්â€à¶»à·’ස්à¶à·”ස් වහන්සේ දෙසම නෙà¶à·Š යොමà·à¶œà·™à¶± මෙලොව ජීවිචගමන නිම කල යුà¶à·”ය.
Entry Filed under: Articles